Problemy z turbinką po czyszczeniu kierownic w ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkop
    Classic
    • 2010
    • 1

    Problemy z turbinką po czyszczeniu kierownic w ASV

    andriu21tg, generalnie cena wygluszenia uzleżniona jest od materiałów jakie zostaną użyte. Sam jestem na etapie wygłuszenia więc troche poszukałem i ceny zaczynają się od 300 zł najtańszymi matami, od 450zł matami STP, a Dynamatem cena może wynieść nawet 1000zł. Jest trochę firm na Śląsku, które zajmują się między innymi wygłuszeniem drzwi, ale cięzko znaleść kogoś kto mógłby się wyrazić o jakości ich pracy!!! A jak już znajdziesz to opinie są skrajne. Np. o tym Skaliku czytałem na innym forum i jedni polecają zaś inni radzą omijać wielkim łukiem. Wyjścia masz dwa. Zrobić to sam co będzie na pewno tańsze lub wybrać naprawdę dobry warsztat. Na forum nie znajdziesz namiaru na taki warsztat na Śląsku, bo tu chłopaki odsyłają do Mielca...pozdrawiam
  • GrzesiekW
    Classic
    • 2008
    • 3

    #2
    Problemy z turbinką po czyszczeniu kierownic w ASV

    po wyczyszczeniu kierownic mojej turbinki auto odżyło aż miło nim jeździć z tym że jest jedno ale zaczął wyciekać olej po sprawdzeniu wszystkich połączeń przewodów olejowych (wszystkie uszczelki nowe) okazało się że olej wycieka ze strony gorącej z miejsca gdzie została rozpołowiona i jest go na tyle dużo że kapie na drogę ale tylko przy wysokich obrotach na wolnych nie cieknie część oleju na pewno zostaje w turbinie i idzie w wydech czy jest to groźne? czy podczas rozdzielania mogłem coś uszkodzić wirników nie ruszałem ale musiałem młoteczkiem trochę po naparzać po wcześniejszym podgrzaniu palnikiem, a może już wcześniej ciekło tylko się nie wylewało przez zapieczoną obudowę po rozpołowieniu po stronie gorącej nie było widać oleju natomiast po zimnej przewody są lekko zwilżone olejem czyż by się kłaniał jakiś remont turbinki dodam jeszcze tylko że na tej turbinie po wymianie w serwisie jest zrobione 50000 km. pierwszą wymieniali po 15000 drugą po 30000 z tymi turbinami jest chyba coś nie tak....

    Komentarz

    • rekin
      Rider
      • 2008
      • 398

      #3
      Re: Problemy z turbinką po czyszczeniu kierownic w ASV

      Zamieszczone przez GrzesiekW
      jest go na tyle dużo że kapie na drogę ale tylko przy wysokich obrotach na wolnych nie cieknie część oleju na pewno zostaje w turbinie i idzie w wydech czy jest to groźne? .
      Krótko mówiąc dałeś gdzieś ciała....
      jeżeli idzie olej w wydech to jest spory problem i radze nie jeździć tylko ponownie wymontować turbinę i sprawdzić co jest tego przyczyną...

      Jeżeli nie czujesz się na siłach to oddaj wymontowaną turbinę komuś kto już to robił

      tak będzie bezpiecznie i taniej
      W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

      Komentarz

      • GrzesiekW
        Classic
        • 2008
        • 3

        #4
        nie jest aż tak dużo tego oleju ale kapać kapie po przejechaniu kilku km z wirnikiem nic nie robiłem żeby coś uszkodzić dzięki za cenne rady

        Komentarz

        • DGW
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 2330

          #5
          Zamieszczone przez GrzesiekW
          nie jest aż tak dużo tego oleju ale kapać kapie po przejechaniu kilku km
          możesz oddać turbinę do regeneracji lub rozejrzeć się za drugą.
          Podczas rozpoławiania, bardzo łatwo jest uszkodzić wirnik co w konsekwencji prowadzi do zgonu turbiny.
          Nie radzę tak jeździć ponieważ jeśli olej pójdzie na stronę zimną (a wcześniej czy później pójdzie) czyli do dolotu, będziesz musiał szukać nowego silnika :|
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz

          • PZ13
            Ambiente
            • 2008
            • 114

            #6
            TAAAAKKK

            Jest jeden problem z tymi turbinami....

            one są GARET GERMANY, ale


            .....UWAGA! Made in Romania.....

            MIałem wymianę przy 23 000 km i dokładnie ją wyoglądałem, poza tym jeżeli auto nie dostanie w tyłek na trasie (tak do końca obrotomierza) na każdym biegu tak ze 2 razy na tydzień, to zapieka się trzpien odprowadzający ciśnienie z turbiny....
            ECO POWER ;-)

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 10996
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Zamieszczone przez PZ13
              jeżeli auto nie dostanie w tyłek na trasie (tak do końca obrotomierza) na każdym biegu tak ze 2 razy na tydzień, to zapieka się trzpien odprowadzający ciśnienie z turbiny....
              myślę, że masz rację...


              :szeroki_usmiech
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              • Samiec
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 4287
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez PZ13
                Jest jeden problem z tymi turbinami....

                one są GARET GERMANY, ale


                .....UWAGA! Made in Romania.....
                Ja tam nie wiem jaka mam, ale ma juz 190kkm przelotu z tego 40kkm na programie i ma sie odpukac dobrze
                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                Komentarz

                • Parch
                  Drive
                  • 2007
                  • 74

                  #9
                  Zamieszczone przez PZ13
                  TAAAAKKK

                  Jest jeden problem z tymi turbinami....

                  one są GARET GERMANY, ale


                  .....UWAGA! Made in Romania.....

                  Nie można wypisywać takich rzeczy, no!
                  Przecież fabryka rumuńska, tak jak i włoska, czy francuska są oficjalnymi wytwórniami turbin Garetta.
                  Kiedyś był opisywany na forum temat, na temat turbin (można sobie poczytać: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=romania)

                  Trzeba po prostu uważać na każdą nową turbinę, zakupioną za podejrzanie niską cenę. To samo dotyczy regenerowania sprężarek, bo na jednego prawdziwego fachowca od regeneracji przypada kilku partaczy.

                  Komentarz

                  • GrzesiekW
                    Classic
                    • 2008
                    • 3

                    #10
                    możecie polecić jakiś sprawdzony warsztat który dobrze zregeneruje turbinkę niestety nadszedł już czas najlepiej w małopolsce

                    Komentarz

                    Pracuję...