andriu21tg, generalnie cena wygluszenia uzleżniona jest od materiałów jakie zostaną użyte. Sam jestem na etapie wygłuszenia więc troche poszukałem i ceny zaczynają się od 300 zł najtańszymi matami, od 450zł matami STP, a Dynamatem cena może wynieść nawet 1000zł. Jest trochę firm na Śląsku, które zajmują się między innymi wygłuszeniem drzwi, ale cięzko znaleść kogoś kto mógłby się wyrazić o jakości ich pracy!!! A jak już znajdziesz to opinie są skrajne. Np. o tym Skaliku czytałem na innym forum i jedni polecają zaś inni radzą omijać wielkim łukiem. Wyjścia masz dwa. Zrobić to sam co będzie na pewno tańsze lub wybrać naprawdę dobry warsztat. Na forum nie znajdziesz namiaru na taki warsztat na Śląsku, bo tu chłopaki odsyłają do Mielca...pozdrawiam
Problemy z turbinką po czyszczeniu kierownic w ASV
Zwiń
X
-
Problemy z turbinką po czyszczeniu kierownic w ASV
po wyczyszczeniu kierownic mojej turbinki auto odżyło aż miło nim jeździć z tym że jest jedno ale zaczął wyciekać olej po sprawdzeniu wszystkich połączeń przewodów olejowych (wszystkie uszczelki nowe) okazało się że olej wycieka ze strony gorącej z miejsca gdzie została rozpołowiona i jest go na tyle dużo że kapie na drogę ale tylko przy wysokich obrotach na wolnych nie cieknie część oleju na pewno zostaje w turbinie i idzie w wydech czy jest to groźne? czy podczas rozdzielania mogłem coś uszkodzić wirników nie ruszałem ale musiałem młoteczkiem trochę po naparzać po wcześniejszym podgrzaniu palnikiem, a może już wcześniej ciekło tylko się nie wylewało przez zapieczoną obudowę po rozpołowieniu po stronie gorącej nie było widać oleju natomiast po zimnej przewody są lekko zwilżone olejem czyż by się kłaniał jakiś remont turbinki dodam jeszcze tylko że na tej turbinie po wymianie w serwisie jest zrobione 50000 km. pierwszą wymieniali po 15000 drugą po 30000 z tymi turbinami jest chyba coś nie tak....
-
-
Re: Problemy z turbinką po czyszczeniu kierownic w ASV
Zamieszczone przez GrzesiekWjest go na tyle dużo że kapie na drogę ale tylko przy wysokich obrotach na wolnych nie cieknie część oleju na pewno zostaje w turbinie i idzie w wydech czy jest to groźne? .
jeżeli idzie olej w wydech to jest spory problem i radze nie jeździć tylko ponownie wymontować turbinę i sprawdzić co jest tego przyczyną...
Jeżeli nie czujesz się na siłach to oddaj wymontowaną turbinę komuś kto już to robił
tak będzie bezpiecznie i taniejW moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez GrzesiekWnie jest aż tak dużo tego oleju ale kapać kapie po przejechaniu kilku km
Podczas rozpoławiania, bardzo łatwo jest uszkodzić wirnik co w konsekwencji prowadzi do zgonu turbiny.
Nie radzę tak jeździć ponieważ jeśli olej pójdzie na stronę zimną (a wcześniej czy później pójdzie) czyli do dolotu, będziesz musiał szukać nowego silnika :|NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
TAAAAKKK
Jest jeden problem z tymi turbinami....
one są GARET GERMANY, ale
.....UWAGA! Made in Romania.....
MIałem wymianę przy 23 000 km i dokładnie ją wyoglądałem, poza tym jeżeli auto nie dostanie w tyłek na trasie (tak do końca obrotomierza) na każdym biegu tak ze 2 razy na tydzień, to zapieka się trzpien odprowadzający ciśnienie z turbiny....ECO POWER ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PZ13jeżeli auto nie dostanie w tyłek na trasie (tak do końca obrotomierza) na każdym biegu tak ze 2 razy na tydzień, to zapieka się trzpien odprowadzający ciśnienie z turbiny....
:szeroki_usmiech->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PZ13TAAAAKKK
Jest jeden problem z tymi turbinami....
one są GARET GERMANY, ale
.....UWAGA! Made in Romania.....
Nie można wypisywać takich rzeczy, no!
Przecież fabryka rumuńska, tak jak i włoska, czy francuska są oficjalnymi wytwórniami turbin Garetta.
Kiedyś był opisywany na forum temat, na temat turbin (można sobie poczytać: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=romania)
Trzeba po prostu uważać na każdą nową turbinę, zakupioną za podejrzanie niską cenę. To samo dotyczy regenerowania sprężarek, bo na jednego prawdziwego fachowca od regeneracji przypada kilku partaczy.
Komentarz
-
Komentarz